شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

شروع ترم تحصیلی جدید

اطلاع رسانی، آموزش، اخبار کلاس ها و اطلاعات کامپیوتری و...

شروع ترم تحصیلی جدید

۳۵ بازديد
با عرض سلام و تبریک شروع ترم تحصیلی جدید

نکاتی درمورد این ترم جهت اطلاع شما دانشجویان گرامی ارایه میشود که حائز اهمیت است:

۱- تمامی جزوه ها و اطلاعات داخل سایت بارگزاری خواهد شد.

۲- تمرین ها حداکثر دو روز پس از هر جلسه کلاس بر روی سایت قرار خواهد گرفت، لازم است به سایت مراجعه کرده و تمرین ها و مهلت تمرین های خود را چک نمایید.

۳- نمره ها و اطلاعات ازمون ها و کوییز ها داخل همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

۴- تمامی اطلاعات کلاس ها، تشکیل و عدم تشکیل کلاس ها از طریق این سایت و کانال تلگرامی اطلاع رسانی میشود.

یادگیری لغات مربوط به مقاطع تحصیلی به انگلیسی امری بسیار اساسی و حیاتی برای دانشجویان و افرادی است که قصد تحصیل در محیط‌های آموزشی انگلیسی‌زبان را دارند. این فرآیند به توسعه دایره لغات و درک عمیقتر از مفاهیم تخصصی مرتبط با هر مرحله تحصیلی کمک می‌کند. در مرحله دبیرستان (High School)، دانش‌آموزان نیاز دارند تا لغات مربوط به دروس مختلف از جمله علوم، ادبیات، و ریاضی را فرا گیرند. برای مثال، واژگانی همچون biology، literature، و algebra از جمله کلمات اساسی هستند.

 

در مرحله دانشگاه (University)، یادگیری لغات تخصصی و حرفه‌ای اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دانشجویان می‌بایست با لغات مربوط به رشته تحصیلی خود، مثل engineering، psychology، و economics، آشنا شوند تا بتوانند به درستی در درس‌ها مشارکت کنند و در تحقیقات و پروژه‌های تخصصی فعالیت داشته باشند. به طور کلی، یادگیری لغات مرتبط با مقاطع تحصیلی به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بهترین بهره را از تجربه تحصیلی خود ببرند و در حوزه تخصصی خود به موفقیت دست یابند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد